Powered By Blogger

Monday, February 21, 2011

kenape OrEn?

hidup penuh dgn ke'oren'an.hahaha..agak2 motto ni bley pakai ke...well banyak kajian mengatakan bahawa warna oren ni berkaitan dengan keceriaan...well..mmg aku suke oren2 ni..tp x la asik2 sume nyer kene oren kn?agak2 la nk pki dr atas smpi bawah tu oren..dah mcm sawan da aku rase...tp ini ade sedikit maklumat yang aku dpt dr

http://gingerbread53.wordpress.com/category/rahsia-warna/
yang mengatakan bahawa;

CERIAKAN MOOD ANDA
WARNA: JINGGA

Apabila anda merasa murung atau cuba untuk mengembalikan tenaga anda, cuba sesuatu yang berwarna jingga. Insyaallah pasti mood anda akan Berubah.


hahaha...itu menurut kajian la kan..ade banyak lagik kajian yang menyatakan bahawa warna oren ni mmg berkaitan dengan ceria dan boleh meningkatkan kreativiti..jadinye bile korg2 sume nirase cam x best jer kan..cam moody ke sedih ke...haha..cube la pki baju ke tudung ke yang berwarna oren..tahap keterangan warna oren tu bergantung pade korg la...haha...klu korg suke yg terang lagi striking pki jerr...x yah kesah2 org len kate ape..yg pntg korg hepi jerrr..klu cam aku...cukup la kete aku jer yg kaler oren..jadinye hari2 aku bwk kete aku tu pun aku rase sgt2 la best...so..ape lagi?ceria2 kan hari anda ek...

p/s: well,dgn rendah hatinye aku tnjkkn skali en oren penwar ati aku...hehehehhe...

2 comments:

  1. itulah ko... masih ngn oren nya mcm dolu2 gak..
    x mo balik semenanjung ke weh?

    ReplyDelete
  2. haaha..oren itu ceria..sape la x mo balik mira oiiii....huu..x der rezki lagik..rajin2 la melawat blog aku ni ekk...hahaha

    ReplyDelete