Powered By Blogger

Tuesday, February 22, 2011

ApE yang Slalu di Buat seMasa MeeTing.....

ari ni pagi2 hari lagi telah di"announce"kan bahawa petang ini akan diadakan meeting...haha...
perkataan meeting tu jer dah cam menakutkan...kenape aku kt menakutkan?warghhh takut ngan kebosanan la derrrr....hmmm..slalunye ape yang korg buat mase meeting?menurut pemerhatian aku...well hanya pemerhatian aku la ek...kire dr sudut pandangan seorg pemerhati x berbayar la..antara perkara2 yang menjadi favourite ketika berlangsungnye sesuatu meeting ialah...hahhaha

yang pertama: menguap...yang ni kire petanda awal orang yang kebosanan ketika meeting...

ade x org menguap cam ni?hehhehe

yang kedua : berangan..haha..berangan ni dah mmg wajib dah rasenye berada dalam senarai yang selalu dibuat dalam meeting...almaklumla..kadang2 mesyuarat yang terlampau lame bleh jammed pale otak..

agak2 die ni lapo sgt ke ek?

yang ketiga: TIDO..... hahaha..yang ni mmg slalu la terjadi semasa meeting..dan dgn ikhlasnye aku mengaku..aku pun slalu buat mende ini,..ye laa..klu meeting tu lame sangat kan..mmg aku x mampu lagik mendengar..akhirnye inilah yang terjadi

ni la aktiviti yang sangat menyamankan...nyaman ke?hahaha

kirenya..ini la entry aku tuk hari ni..bkn pe..penat seyh meeting lelame ni..tp nk buat camne ia tetap menjadi satu agenda dalam tugas kite..walaupun aku ni kdg2 tertido ke...terberangan ke dlm meeting..ia bukanlah disengajakan...mgkn ia hanyalah kerana unsur2 kimia aktif dalam badan semakin kurang...ye la klu dah smpi kul 5 ke 6 ptg mmg la kurang da tenaga2 dlm bdn..nk2 klu kite x makan..haha..ape pun kite patut la ikhlaskan diri kite semase bekerja..ye la periuk nasi kan?kang x mkn lak klu x gi meeting..ape pun yg kite bt mase meeting harap2 x la merosakkan prestasi keje kite..ini ingatan tuk org yg mmbace blog ni dan diri aku sendiri..ok la...setakat ni saje la entry kali ni...jadi...ikhlaskan hati..ceriakan diri...hiasi peribadi,.....daaaaa.......

p/s:lupe plak..ini baru sket jer dr perkare2 yg org slalu buat mase meeting..klu korg ade mende2 len yg dibuat semase meeting..ape lagi meh la kongsi same2..haha...k...ADIOS!










No comments:

Post a Comment