Tuesday, November 29, 2011

Cuti datang lagiii.....

salam sejahtera dan salam mesraaa.....hehe...rase-rasenye agak lame gakkk aku ni x menge"post" ape2 mende pun dalam blog ni kan?hahha..biase la aku ni..iskhhh "hangat-hangat tahi ayam jerr"..so rasenye..suda selayaknye aku ni mengubah tabiat aku ni..hhuhu..ade ke patut?ok..ok...tajuk kt post ni pun dah cuttiii kan?
well..sebenarnye cuti ni membawa makne yang sangt2 la besar dalam hidup aku..ye la klu org lain cuti gi jalan2 makan angin..klu aku cukuplah sekadar dpt dok dikampung dan menghirup udara segar nan nyaman dr rumah aku ni..waahhhh...nikmatt seyhhh...bukan senang nk cuti takde wat keje pape...sebulan lak tu..walaubagaimanapun...azam aku mase cuti ni x lain x bukan adalah utk memenuhkan blog aku ni..walaupun followers x ramai..tp cukup la rasenye sekadar nak melempiaskan rase..heheh...jiaa youuuu saara-kun!!!!hmm..entry kali ni hanyalah sekadar meluahkan rase aku jer...klu dilihat dr sudut ilmiah mmg x de isi pun..hmm..x pe laa..skali skaleee kannn..hehehe..neway...aku suka cuti..skali lagi....saya sangaaattt suke cuti....hehehe....adios pal!!!

No comments:

Post a Comment